dissabte, 19 de juny del 2010

We miss you...

Ara fa una setmana que va marxar la Sami, la voluntària que hem tingut durant nou mesos a la Llar. Durant aquest temps ha estat la professora de manualitats i ha ensenyat els infants i també una nova educadora a fer moltes coses. Sobre tot els ha ensenyat a tenir imaginació, a pensar que de qualsevol material se'n pot fer alguna cosa bonica i a que tot es pot aprofitar.

La Sami, a més ha fet classes d'anglès a tots els infants de la Llar, i també a tot el personal que ho ha desitjat. Des de ben petita va anar a l'escola de parla anglesa i amb vint anys es va desplaçar a viure als Estats Units, pel que el seu anglès és com el d'una nativa, com ella mateixa em deia una dia "I dream in English".
A mi també m'ha ajudat molt a millorar el meu anglès, encara que jo li estaré especialment agraïda pel seu suport en els dos darrers mesos. M'ha ajudat a superar moltes dificultats i això no ho oblidaré mai.

Thank you for all