diumenge, 8 d’agost del 2010

Excursió al Llac Baray

Ahir dissabte vam fer una excursió pels voltants de Siem Reap. L'aventura va començar a les vuit del matí, intentant fer entrar quaranta persones, entre infants i personal de la Llar. Mitja hora després ho havíem aconseguit i vam poder emprendre el camí.

La primera parada havia de ser un suposat Zoològic que hi ha aprop d'Angkor, i dic suposat perquè en els casi tres anys que porto voltant per aquí, se'm feia difícil de creure que no l'hagués vist mai. Però Vandana, un dels nostres nens que és de prop de Siem Reap, insistia, el dia abans, que ell hi havia anat feia cinc anys!

En arribar a Angkor Wat el que em temia: no hi havia zoològic. Un treballador dels temples ens va dir que feia anys que l'havien traslladat a més de seixanta quilòmetres de la zona.

Com la idea inicial de l'excursió era anar al Baray, un Llac que hi ha a les afores de Siem Reap, vam decidir deixar la visita al zoo per una altra vegada.

El canvi de plans ens va portar a Phnom Krom, un poblet situat a uns vint quilòmetres al sud de Siem Reap, a peus del Tonle Sap.
Allà hi ha una petita montanya amb una Pagoda, des d'on hi ha una vista espectacular de la zona, pel que va valer la pena la suada.

Com de seguida ens va agafar la gana, vam baixar als cotxes i cap al Baray. Un cop allà, buscar un bon lloc per seure a dinar, una petita migdiada, que nomes mr. Chamroeun va fer, i a banyar-se, que al cap i a la fi, era el que havíem anat a fer.

Dues hores d'aigua, i cap a casa. Vam arribar gairebé a les sis del vespre, i no quedava massa temps per banyar-se, sopar i fer la sessió de tele de cada dissabte, això no hi ha qui s'ho perdi. Per molt cansats que estiguessin tots van aguantar fins les nou.
Tots menys jo, que em vaig retirar a les vuit i mitja, morta de son.

Totes no es van banyar, la Chhav, la Somaly i la Sreng Treth van preferir mirar-s'ho

La Phalla i la Srey Neth, que més es pot dir d'aquesta foto?

La bogeria de l'aigua

El petit Miquel

La Khunna (educadora) i jo, disposades a tornar cap a casa