dimecres, 18 d’agost del 2010

Jugant a ping-pong

Durant l'època de pluges els infants busquen jocs d'interior, o més a resguard de la pluja. N'hi ha que segueixen jugant a futbol, cada tarda hi ha partit. Però ja n'hi ha una colla que s'han apuntat al ping-pong. Cada tarda munten la taula al mig de la sala de dansa i comencen a jugar.

Ara potser ja fa una setmana que hi juguen cada dia, i la veritat és que han millorat molt. Tant el Pao Cheth, com el Vandoeurn, no sabien ni com havien d'agafar la raqueta no fa ni deu dies. Ara ja comencen a dominar-la.

Aquesta tarda m'hi he acostat per fer-los unes fotos, i com saben que jo en sé, m'han convidat a jugar amb ells. Quan m'hi he posat el Cheth de seguida m'ha dit que volia fer-me fotos, així que li he deixat la càmera, li he explicat una mica com anava, i a jugar!




El Pao Cheth i el Reaksa comencen una partida



A veure qui s'hi posa...



Vandoeurn al servei, amb samarreta del Barça i raqueta d'Andorra inclosa