diumenge, 9 d’agost del 2009

Excursió a Sisophon

El diumenge passat vam portar la majoria dels infants a casa dels seus familiars, aprofitant les vacances escolars s’hi estaran deus setmanes. Però n’hi ha que no marxen, que es queden a la Llar, sigui perquè no tenen família o perquè aquesta està massa ocupada per fer-se’n càrrec.

Aquest cop se n’han quedat vint i set, i els primers dies van fer varies excursions amb bicicleta pels voltants de la Llar, els grans han anat un parell dos dies al mercat de Chupveary i el petits han voltat més per Salachhés, el nostre petit poble.

Però divendres vam fer una excursió de les grans, de les que els agrada, vam anar fins a Sisophon amb el cotxe. Hi ha sis nens que són d’allà i volien veure les seves famílies, així que aprofitant el viatge vam carregar el cotxe de criatures..

La Chanthy i la Chanthol van passar el dia amb la seva tieta, i la Kimya, la Srey Touch, el Sokyeuth i el Kimyat es van quedar un parell de dies amb la seva mare.

La resta, cap al mercat de Sisophon a fer un parell de compres i voltar una mica perquè el veiessin, després cap al Parc Infantil, una mena de jardí amb figures gegants del Micky Mouse i companyia, i també d’animals. Allà vam jugar, vam gronxar-nos, vam fer-nos moltes i moltes fotos i vam dinar. Després una petita migdiada i a jugar un altre cop.

A les dues vam marxar perquè volien donar de menjar a uns peixos que hi ha en una Pagoda a uns vint minuts de la ciutat, a mi em va recordar quan érem petits i anàvem al Turó Parc o a la Plaça Catalunya a donar de menjar als coloms. Va ser divertit, cada cop que els tiraven aquelles boletes i els peixos saltaven de l’aigua per menjar-se-les, els nanos cridaven “ui, ui“

Per la propera setmana tenim planejades dues sortides més, una al Llac TRapêang Thmor a banyar-nos i una altra a Sisophon amb els que es van quedar aquest divendres, i és que els petits ja no són tan petits i al cotxe cada cop n'hi caben menys.

Infants del Món ha dit...

Disculpeu els canvis de mida de lletra, però he tingut problemes al publicar l'escrit. Alguna cosa a veure amb el HTLM....la qual no sé solucionar